Bangkok Hilton?

Nä så hjälvligt är det nog inte, hoppas jag... Nu har Gettosmurfan Flygt sin kos, närmare till Bangkok och lustigt nog så bor hon på Hilton (28 våningar högt, Burr). Det kommer bli en seg väcka, segar än vanligt, det är inte kul att komma hem till en tom lägen het. Får se till att bjuda in någon vän någon dag så att lyan inte sunkar ihop. Sitter här på HAL och försöker att få tiden att gå, men det går segt, även om det inte var hårt att kliva upp i morse.

Sitter här och surfar igenom mina informations siter och till slut hamnade på IDG´s hemsida där jag kunde läsa om IFPI, faan vi har snart inte rår som skattebetalar att ha dem i landet. Nu vill det ge sig på vår ISPer med hot on stämning om det inte gör som det vill och spärrar vissa sitter. Saxat från IDG "Då dessa inte frivilligt accepterat IFPI krav så kommer man nu gå vidare och lämna in en stämning mot en operatör." Faan IFPI är ett hot mot yttrande friheten och de fortsätts att hålla på så här så kan vi lika bra byta namn på vårat land till "Republik of Amerika".

Jag måste nog snart på riktigt överväga om jag vill bo i detta land... =(


Kommentarer
Postat av: gettosmurfan

Var lugn jycken - tiden går framåt.. även om det går långsamt! Och Bangkok Hilton var surrealistiskt.. märklig känsla! Föredrar Royal Park i Dhaka.. *ler*

2008-05-01 @ 18:22:55
URL: http://gettosmurf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0