Måndag...

Jo jag vet det är inget sexigt med måndagar, inget alls, måndag är nog den dagen som är mest kassa av dem alla. Med det undantaget att det är aldrig så långt till nästa måndag som det är på en måndag, men jag har svårt att se det som något positivt... Så vad händer på HAL? Ja totalt ingenting, jag menar totalt ingenting. Så ytter liggare en slö vecka har startat och jag sitter bara on räknar ned dagarna till helg igen, för denna helgen bara blåste bort. Eftersom man har så mycket tid över, så kanske man skulle starta en till anonym blogg och skriva om sex eller något annat smaskigt, nått måste jag nog göra annars kommer jag få nippran...

Hoppas att värden är bättre på er sida läsare =)


Kommentarer
Postat av: gettosmurfan

Anonym blogg? Det var det värsta!! :)

2008-04-14 @ 13:08:22
URL: http://gettosmurf.blogg.se
Postat av: ironin

Ja, anonym blogg... :P det var det värsta! En sexblogg dessutom! Va spännande!

2008-04-14 @ 15:34:04
URL: http://www.ironin.se
Postat av: smurfan

Ja eller hur!! :) Hoppas att man får läsa ngt smaskens.. *rotmos*

2008-04-14 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0