Segt går tiden...

Visserligen är det redan onsdag, men det har tagit väldigt lång tid, förutom när man kommer hem. För då går tiden i ultra överljusfart. fixar inte denna ryckiga tids hantering. Jag vet inte vad jag skall göra åt det, men det går så seeeeeeegt har på HAL och som det ser ut som nu kommer det att ta ett tag innan jag kommer att se ljuset i slutet på denna tunneln.

Är glad för Johan och Pontus med deras senaste på hitt "Z", men det inne bär att Johan som har ont om tid som det är nu kommer ha det ännu värre at finna tid för saker. Men så länge de är lyckliga, så önskar jag dem lycka till med "Z" =)


Kommentarer
Postat av: Johan

nawwww :) va snällt av dig =)) Vi tackar och bockar och behöver allt stöd vi kan få. För sen när det är tävlingar som vankas, då vet du att du ska uppleva något nytt... om du inte redan varit på hästtävlingar? ;-)

Själv så ser jag fram emot att bli kollegor igen, vår chef får se till att vi får samma uppdrag.

2008-04-16 @ 13:13:05
URL: http://www.ironin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0