Självkänsla

Dagen började med detta testet som jag hittade på SVD.se. jag som vanligt blir lite förvånad av resultatet. Jag tror inte att jag är kompatibel med sådana här personlighets tester eller så har jag lyckats att göra fred med mina Demoner...

Hur som hälst här är resultatet.

Saxat från test resultatet: 76 (procent eller något) "Ditt resultat antyder att du har god självkänsla. Att du värdesätter dig själv återspeglas i ditt privatliv, dina relationer och i din karriär. Du utstrålar för det mesta självförtroende och vågar satsa helhjärtat på saker. Din goda självkänsla gör troligen att du hanterar stress bra och att du över huvud taget mår bra. Uppskatta och vårda den här egenskapen för den kommer att ta dig långt i livet".

Testa din självkänsla?

Kommentarer
Postat av: gettosmurfan

Jag skulle säga att du har i många år underskattat dig själv och vad du kan bara för att du har fått pissiga arbetsgivare, men nu!!! Sky is the limit!

2008-04-24 @ 10:50:35
URL: http://gettosmurf.blogg.se
Postat av: Ghosthack

Det är tur att vissa tror på en =)

2008-04-24 @ 14:33:37
URL: http://ghosthack.blogg.se/
Postat av: smurf

Tror på dig stenhårt!! :)

2008-04-24 @ 18:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0