Ålandspråmen

Nu sitter man på Ålandspråmen på väg över havet, det är begravning i morgon. Hoppas att man inte har förtryck något, det skulle vara lite jobbigt om det skulle komma upp då. Men annars känns det skönt att få det över, få punkt på det hela. För på fredag kan man börja igen från ruta ett och försöka att få ordning på sitt liv. Varför skall allt vara så komplicerat.

Så höll man inte på att komma till båten i tid, en lastbils chaufför fick för sig att byta fil framför mig på Essingeleden, som körde långsammare än jag. Det slutade med låsta hjul och mycket gummirök, men jag lyckades missa mittbarriären och lastbilen. Snack om att receptionisten fick vet vad att hon levde och jag hoppas att hon förmedlade budskapet, för då viste jag att jag levde...


Jag tror att det är stor idiot dagen, för dagens biltur så har jag haft ca 5 incidenter från milt till grovt. Jag har sagt det förut, men vi svenskar kan inte köra bil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0