Universal Declaration of Human Rights

Den 10 december 1948 var det en historisk dag för mänskligheten, för då undertecknades "Universal Declaration of Human Rights". Med detta skrivet så undra nog någon vad jag täcker hitta på med det? tanken föddes i går kväll när jag försökte somna, utan framgång. Jag tängte att ta en artikel i tur årdning och skriva fritt om den och min syn hur den efter följs i vårat samhälle, det kommer att vara min syn och åskit ovasätt om det är rätt eller fel utifrån andras syn. Ni som läser får gärna komentera oc skriva vad ni tycker och det som är viktigast i slutet är att man respekterar detta efter som alla som är med i FN har krivit under den och skall följa den.


Kommentarer
Postat av: gettosmurfan

Men vad tycker _du_ om Human Rights Article då?

2008-01-30 @ 12:40:52
URL: http://gettosmurf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0