Ball lya i sjöstaden...

Igår var jag och tittade på en lya i Hammarby sjöstad, riktigt nice. Nej jag skall inte flytta, det var jag, frun och arbetskollega som var och spejade på hanns nya prospekt. Riktig trevligt planerad och trevlig balkong. Hoppas att han får den till ett humant pris, även om det host, host, host redan har passerat det. Men skall man bo i sjöstaden får man pröjsa. Det som var mest underligt var att det var föräldrar och äldre som var där och tittade för att hjälpa till med inköp till den yngre generationen. Vill man inte vara där själv och se vad det är? Men det som nog tog priset var paret som var där och tittade med månaders gammal bebis, hur tänker man då? Kan någon förklara? För man kan väll inte vara så korkad att läge går före funktion och yta?

Men jag har sagt det förut, folk är inte kloka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0