Det var en hård helg

På något sätt är det skönt att det är måndag och kanske inte bara för att det är som lägst till nästa måndag. Nä för det började med företags fest i fredags, det innebar fem-kamp på grönan. Mohaha mitt lag krossade motståndarna med vinst i 4 av 5 grenar, ödmjukhet? I detta läget finns det inte ens spår av det. Det blev hyfsat sent, var inte hemma för ens någongång efter två. Efter en seg lördag förmiddag i bingen och en bit in på eftermiddagen var det dags för 30-års kalas, ett mycket trevligt sådant, men jag vet inte om jag håller på att bli gammal eller annars bara i obalans. För det tar väldigt hårt på en med två fester i rad eller så håller jag på att utvekla en stark allergi till alkohol, jag skall nog bli nykterist...


Kommentarer
Postat av: gettosmurfan

Nykterist? Pffft...

2008-06-16 @ 11:25:10
URL: http://gettosmurf.blogg.se/
Postat av: Johan

Du är på rätt spår, du är nog allergisk mot alkohol. Tro mig, jag vet hur det känns... jag har oxå utvecklat den. Först förra sommaren då jag började träna extremt hårt, min kropp mådde sen dåligt av ett glas vin eller ens en kopp kaffe (fick världens smärtor i käken t.ex...) och sen i höstas när jag festade för hårt. Nu kan jag inte dricka vodka längre, min kropp skriker NEEEEJ och så blir jag sjuk. Direkt. Så, alkoholallergi is the new shit...

2008-06-16 @ 11:37:00
URL: http://www.ironin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0