Ja ha så nu är bloggen uppgraderad...

Det gick inte så bra att logga in första försöket, men tredje funkade. jag tycker att det känns som om denna version inte är så stabil, men det får väll framtiden utvisa. Inte för att jag har så mycket att skriva idag.
Igår var det en seg efter middag pga av att jag gjorde en förändring i HAL´s kunds miljö, vilket var planerad att ta ca max 3 timmar, men tog nästan 6. Så jag kom inte i säng tidigare igår häller... Hoppas att jag får någon ordning på dygns rytmen innan jag sabbar den totalt...

Nä det får räcka för nu. =)

Kommentarer
Postat av: gettosmurfan

Sedär!! Nu blev det bättre! ;)

2008-06-12 @ 11:05:59
URL: http://gettosmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0