Det bubblar i...

I dag bubblar inspirationen och kreativiteten, det känns som om man kan ta sig an alla jorden problem på en gång. Skämt å sidor, men det känns bra och jag har redan här på morgonen kladdat ner min ide "DC" och vad det står för. Den nyfikne får vänta på till webplattsen är uppe och informationen finns är tillgänglig. Jag tror att den vardaglige datoranvändaren kommer att tycka att detta var inte en dag för tidigt, gud vad självsäker man känner sig över denna iden... Där för kommer väll det att kännas som en personlig pungspark om detta inte leder till något positivt. Sorry ICT människor för utvecklingsländer detta är inget för er, åtminstone just nu. För om detta skall fungera kan vi inte kompromissa allt för mycket. Men skulle detta fungera, då kanske detta skulle bli den billigaste formen för den personliga datorplattformen.

Ps. jag kommer att lägga upp länk när webplattsen är färdig ds.

Kommentarer
Postat av: gettosmurfan

Haha... tack för den!!

2008-03-18 @ 13:33:56
URL: http://gettosmurf.blogg.se
Postat av: Johan

Jag är MKT nyfiken nu! Jag förväntar mig fullständiga rapporter om utvecklingen..! ;)
Och jag är som vanligt rätt lättövertalad att delta i diverse projekt så... ;)

2008-03-18 @ 20:52:08
URL: http://www.ironin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0