Det var tanken att jag skull...

... Fortsätta min artikel runt mänskliga rättigheter, men det får bli en annan dag, för i dag tryter det med kreativiteten. Det är måndag en grå sådan, jag vet inte varför, men i dag är jag ruskigt nere. Det blev inte bättre att jag hade en sådan där verklighets mardröm om den jag älskar. Sitter på mitt super inspirerade uppdrag på "HAL" (de som känner till Stanley Kubrick vet vad jag talar om), ironin flödar. Ser detta kanske mera som terapi och någon möjlighet att få rätsida på dagen, men med mitt flyt så händer det nog inte...

Så vad händer annars? Inte mycket, det kanske är det som är felet, eller så kanske detta är en efter dyning av det misslyckade radhus budgivningen. En sak är klart det gör inte min tinitus bättre, det piper som faan i mitt öra. Sedan hjälper det inte att min Dyslexi sätter käppar i hjulet, så samtidig som man försöker skriva hur hjärtat så måste hjärna jobba för fult för att kanske ha en skans att får orden på rätt ställer och någelunda rättstavat.

Nä det detta funkar inte, publicera detta, även om det känns som jag skulle göra en "Ctrl+a" och sedan en "Delete", men jag finner ingen andledning att det skulle bli bättre av det...


Kommentarer
Postat av: gettosmurfan

Skriv på oavsett hur du stavar.. huvudsaken att du får skriva!

2008-03-12 @ 09:01:59
URL: http://gettosmurf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0