Träning lika skönt som sex?

Inte en skans, inte om ni frågar mig. Idag tränade jag lite hårdare än vad jag gör normalt, det var ofrivilligt, någon hade "Fiddlat" med inställningarna. Men jag är inte sämre än att jag skall klara av det än då, jisses jag var så slut... Jag stjälpte av cykeln, nja inte riktigt, men det var nära. Men fick jag någon eforisk upplevelse av detta? Ha ha ha det är ju ett skämt!


Jag skall nog hålla mig till sex, för träning kan inte mäta sig med sex på ljusårs avstånd...


Kommentarer
Postat av: J

Men för oss som inte får sex så är träning ett väldigt bra substitut... och njutningen av att avsluta ett corepulspass med några plågsamma minuter på cykel, det är faktiskt en euforisk känsla... för mig.

2008-10-27 @ 20:33:53
Postat av: Anonym

Inte bara för dg! :) Sex ch träning kan inte jämföras även om man får kickar av båda!

2008-10-29 @ 17:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0