Bara elände

Tänk om man skulle få börja dagen med något positivt? Men nej, inte undra på att man inte känner sig 100%. Till det skall man lägga att man sitter inne på HQ efter att ha suttit hos kund i 9 Månader, det är tydligen lite för hård omställning även för mig som är rätt rutinerad i branschen. Eller så kanske det är så att desto äldre man blir desto svårare har man för att byta och bryta mönster... Wow det där var nog dagens klaraste tanke. Undrar vad denna dagen skall sluta, det ända jag vet är att jag inte kommer att vara här på HQ mer än fram till lunch. Sedan i kväll är det nostalgi attack i första spelet av Halo, det skall bli kul, mycket kul... "Dö, tomte dö", det kan låta så ibland, det är bra att man kan få utlopp för sina agritioner virtuellt.

Av alla "Hobbys" jag har är nog att sluta spela TV spel det svåraste att sluta med, det valet vill jag nog aldrig göra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0