Trist att bara vänta

Många tycker kanske att konsultyrket är glamoröst, men det folk inte tänker på att det är väldigt trista att sitta på bänken mellan uppdrag. så är nu fallet, visserligen har jag bara suttit två veckor, men det suuuuuuuger. Jag har kommit på att när det gäller att ha tålamod och vänta på uppdrag, har jag inget, suck... Sedan är det väll lite så att man kan inte påverka så mycket över vad man får för uppdrag, för det är mycket som det att man får ta det som kommer in och hoppas på det bästa. Men jag har inte så mycket tillövers för hoppet när det gäller uppdrag.

Jag vet att jag är usel på att vara kontinuerlig med mitt bloggande och jag tänker inte bättra mig. Omgivning, ni får acceptera att det är så =)


Kommentarer
Postat av: J

Nu vet du hur tråkigt jag hade det när jag satt på bänken... o hur tråkigt jag har det nu när jag inte gör något. skjut mig.

2008-09-25 @ 13:10:40
Postat av: Lotta

BAM!!!

2008-09-26 @ 18:55:03
URL: http://gettosmurf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0