Inte alla SL Center är lika…

Bakgrund:


Jag har igen för andra gången lyckas tvätta mina byxor med SL korte i bakfickan. Det lär nog inte bli sista häller, nu måste jag nog seriöst titta på SL Access.


Problemet:


Jag tog problemet vi hornen och gick förbi det första SL centret på min väg till jobbet, inte det som jag hade varit vid första gången jag tvättade mitt SL kort. Men det gick inte så bra, efter som han som satt bakom disken inte kunde läsa magnetremsan (som vara mycket demolerad). Han sa vänligt till mig att jag fick ringa kundtjänst om jag vill ha hjälp och så fick jag en folder där numret stod. Det sita jag sa vänligt till hon var att de vi Sergelstorg hjälpte mig sist och att det kortet var mera demolerat. Var vid jag fick svaret att gå dit, för han kunde ändå inte hjälpa.


Lösningen:


Lite surt så styrde jag min kos mot Sergelstorg för att se om de hade bättre möjligheter än vad de första hade. Det visade sig att det hade de, en hjälp sam kvinna tog i mot kortet och skrattade. Fick skriva på ett returköp och sedan fick jag ett nytt kort. Tro det eller ej, men de fick kortet att läsas in i hand scannern. Hur som helst så tackade jag för hjälpen och tog mig till jobbet en timme sen.


Slutsatts:


SL Center är inte lika och har tydligen inte samma riklinjer häller, mitt tipps om ni har problem med SL kort. Gå till SL Center vid Sergelstorg, för det är trevliga, kunniga och framför allt har bra service.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0