Ja jag vet att det inte är måndag

Men kan inte häller riktigt skaka av mig känslan av måndag. Men för att råda bot på det har jag beställt lite minne till servern. Inte för att jag får så mycket för det, mest lite prestanda. För jag har i dag 4Gb och de nya är på 4Gb men i stället för 667MHz så är dessa på 800MHz. Men den stora skillnaden är att dessa är två och inte fyra som i dag, så nästa månad kan jag köpa 4Gb till och då blir det skillnad. Hoppas att jag kan hämta dem på vägen hem idag.


Annars händer det inte så mycket, förutom att jag fortfarande har svårt att få Sony Vaio P ur mitt huvud. Den är bara för läcker och särskilt i rött. Undra hur jag skall lyckas med det konststycket utan att gå ekonomiskt bankrutt.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Har inte du en massa roliga plastkort? ;)

2009-04-14 @ 15:56:43
URL: http://fullfartframat.wordpress.com
Postat av: Ghosthack

He he he, mycket roligt, de skall ju betalas till baka någon gång =p

2009-04-15 @ 13:53:07
Postat av: Lotta

Ska de? Det visste inte jag... :P

2009-04-15 @ 20:46:12
URL: http://fullfartframat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0