Måndag...

Sitter i vakten hos kunden och väntar på min chef, bara för att jag inte kan klockan tydligen. Av någon orsak har jag fått för mig att mötet med kunden är en timme tidigare! Så vad gör man, jo man startar upp sin dator för att se om man kan för driva tiden med lite surfande. Det är säkert inget fel på måndagar om man skall tro min fru, men enligt mig så är måndagar elaka. För efter jag hade berättat för henne om detta så frös min dator helt. Jag tar nog upp min tes om måndagar.


Jag säger det igen, have a bad feeling about this >=)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Dina måndagar bli pest bara för att du går in med en negativ attityd från bärjan.. ;) En annan dag hade du inte brytt dig lika mycket!

2009-04-22 @ 10:57:01
URL: http://www.fullfartframat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0