Då sitter man på en buss igen…

Jo jag vet vad du tänker och jag har inte lärt mig att man inte skall sitta på bussen och blogga. Men det är ganska inspirerande och det är ändå dö tid. Så varför inte göra något kreativt med tiden då? Denna gång är det buss 444 mot västra Orminge, skall hälsa på en vän och sedan skall vi ut på piknick. Som vädret ser ut så kan det vara en god ide att åka ut någonstans och ta en "BJ" i solen. Från det ena till något helt annat, i fredags var jag och min älskling tillsammans med Cowgirl och familj på Borgbacken. Vilket alltid är en trevlig utflykt, Borgbacken är helt klart i min bok det bästa nöjesfältet i norden. I år blev man inte besviken häller, efter som det hade byggt en ny bergodalbana. En sådan där som även vagnen snurrar, det var sanslöst kul, rekommenderas varmt. Nä snart är bussen framme och det är dags att spara, ha det bra där ute i solen.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Instämmer att det var fantastiskt kul! :) Som alltid!

2009-08-03 @ 11:59:58
URL: http://www.fullfartframat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0