Piss skit torsdag…

Dagens största misstag, ta en kvart senare pendeltåg. Det var inte bara lite mera folk utan bara smet fult och trenden fortsatte på tvärbanan. Jag känner bara som en T-tröja en vän funderade att köpa åt mig med texten "Jag är inte rasist, jag hatar bara alla", för i dag hade den känts helt rätt. För finns det något mer egoistiskt, otrevligt och ohövligt folk än de som åker kommunalt fram och tillbaka till jobbet? Jag tror facitiskt att även bilisterna är trevligare så här dags. Nä i morgon är det tillbaka till de gamla rutinerna. För detta vill jag inte vara med på morgonen, för det kan förstöra en hel dag om man har otur.  Det är bara hoppas att dagen blir bättre, men det är ju klart det kan bli tungt efter som man är ensam på avdelningen i dag och i morgon. Detta är nackdelen att vara konsult (IT-luder), man får sällan vara med på planerings dagar och roliga aktiviteter. Även om det skulle vara bra att vara med på planeringsdagar, efter som man kommer utifrån och med det andra idéer och andra erfarenheter från andra företag hur man löser samma problem. Nä detta går för mycket i moll så det är nog dags att "klicka" på "spara" och publicera, innan man puttar någon över kanten av negativitet.  


Kommentarer
Postat av: J

Ja men du vet, konsulten jobbar mellan åtta och fem och får absolut inte vara med på något som har med företaget att göra för det resulterar bara i att de som är anställda framstår som torra o tråkiga som inte kommer med vettiga idéer som företaget faktiskt kan ha nytta av. :-)



Förresten så fick jag igång skrället (bilen), efter att ha pumpat gasen i botten några gånger så drog den igång, wtf lixom??

2009-08-27 @ 09:49:17
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Haha ja det är positivt och negativt på samma gång! Men jag tycker faktiskt bättre om serier än filmer ;)

2009-08-27 @ 15:18:34
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0