Sitter i solen, vid badet…

Efter att ha kört iQ en vecka kan jag bara konstatera att den är den perfekta bilen för oss just nu. Så jag kommer inte att ha några problem att ha denna bil ett tag framöver och de som känner mig vet att jag har samma bil länge. Men idag är det sista semesterdagen och den tillbringas en stund i solen åtminstone tills jag har bloggat färdigt och surfat mig tröt på nätet. Älsklingen har redan funnit ro i solen på en handuk, men hon trivs bättre än jag i solen också. Sammanfattning semester 09 är att den har varit skön och med bra väder, kunde ha varit augusti ut... Men så är det nog med allt, så det är väll så med allt som är gott. På något sätt käåns det inte så farligt att gå tillbaka till jobbet i morgon, kommer nog vara jobbigaste att komma i rutin igen och börja laga luncher igen. Det ända man kan hoppas är att de som nu kommer tillbaka till jobbet också har haft det bra, för det skulle vara jobbigt om man kommer tillbaka till ett gäng gnällspikar. Men sådan otur har nog inte ens jag, så det kommer nog bli en bra måndag. Sedan till er som har brottom till höst depressionen, sommar är inte slut bara för att semestern är slut och skolorna startar snart. För sommar är det åtminstone augusti ut och kanske längre i år...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jajamen!! De har ju sagt att september blir ovanligt varm i år!! Yay!! Jag ska ha sommar till jul!

2009-08-10 @ 12:14:43
URL: http://www.fullfartframat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0