Tillbaka till vardagen…

Så då var man tillbaka till jobbet på banken, det känns rätt bra. Inget akut och inte så högt tempo, men dagen är inte slut än. Om det fortsätter som detta så kan det bli en lagom mjukstart och det vore inte fel. Får se hur veckan utvecklar sig, men eftermiddagarna är uppbokade vecka ut, så man får hoppas på att man inte behöver avboka något. På onsdag blir det kanske sommarens första dop, även om det kommer att vara ofrivilligt. För då skall jag och älsklingen ut och paddla kajak, hoppas att den är stabilare än en kanot (en täckt enmanskanot) annars kommer jag garanterat få bada vilket jag har erfarenhet av. Men hur som hälst kommer det att vara kul, jag är inte rädd för vattnet, åtminstone vad jag vet. Nä nu skall jag försöka att vara lite mera aktiv i mitt arbete, om det nu går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0