Natt var en ny upplevelse...

Jag vet inte vad som hände i natt, men något i kroppens schemahanterare fick spunk. För klockan 03:30 så fick jag för mig att det var morgon och steg upp för att starta morgon rutinen. Någonstans efter att duschat håret och borsta tänderna vaknade tydligen resten av hjärna också, för då började jag ställ mig själv frågan om hur många gånger snozade jag, har jag snozat och hur mycket är klockat egentligen? Efter att som en zombie vandrat ut i köket och lyckats fokusera på klockan, konstaterade jag 1 att den där der alldeles för tidigt ut och 2 klockan var 03:31…

Vad i helvete, vad har jag gjort för att detta skall hända? Ja hur som hälst så somnade jag gott och snozade två gånger innan jag började om igen för andra gången. Det skall bli skönt med Julsemester…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0