4 dagar kvar

Inte för att det var ljusare i morse, även om det kändes så när jag klev upp ur sängen. Men det skulle snabbt saboteras av SL, förseningar och tåg ur trafik mm... Men för i hxxxxe kan man inte ta bort det tåget som tog ur trafik? Sedan kan man ju sluta informera med två olika röster var 30 sekund. Sluta med glädje tids uppskattning som ni redan vet inte håller. Men jag kom till jobbet bara några minuter försenat eftersom tvärbanan var försenad också. Sedan kom regnet, med lite tur har det slutat att droppa tills jag skall åka hem. Det ser redan ljusare ut, imorgon är det bara 3 dagar kvar...


Fram tills nu har jag faktiskt haft bra med saker att göra, så tiden har sprungit på bra. Men nu ser det mörkare ut...


Kommentarer
Postat av: Lotta

BARA TVÅ MORGNAR KVAR ATT STIGA UPP NU!! skriker

2009-07-15 @ 11:08:36
URL: http://www.fullfartframat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0