Freeedag…

Denna vecka började rätt stassigt, men på onsdag eftermiddag vid tre bara dog det. Nu börjar det märkas att folket på banken har tagit semester. Hoppas bara på att nästa vecka inte bara blir toook seeegt. Sedan så måste jag få i gång bloggservern hemma så att jag kan lämna denna platts, eller får jag ta till plan-b och byta blogg site bara. För detta blir bara mera och mera "Blodinbella" wannabe. Med det skrivet så lärman kanske till och med bli svart listad här, eller så tar systemförvaltarna det bara som en komplimang. Hur som hälst så gillar jag inte stilen och design budskapet.


Nä nu är det inte många timmar kvar till helg, så ha det riktigt bra där ute i helgen och låt inte regnet släcka glädjen över att vara ledig.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Välkommen till wordpress!!

2009-07-10 @ 12:19:21
URL: http://www.fullfartframat.se
Postat av: J

wordpress suger :P B2Evolution ska det vara! ^^

Design by Sasha Corrigan Productions ;)

2009-07-15 @ 16:58:59
Postat av: Ghosthack

Men jag har ett förslag, skall vi starta blogghotel? Jag har server plattformen och du har kunskapen om den blogg plattformen. Dett kan bli strålande. Lika bra att jag kikar in på din blogg och lopiera in detta där oxå ;)

2009-07-16 @ 12:11:07
URL: http://ghosthack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0