Gäääsp…

O jisses vad jag är trött i dag, det gjorde det inte lättare med att det var strul i trafiken på Pendeltåget. Sitter och nickar till fram till Älvsjö, tåget måste vänta på något och jag nickar till igen. När jag sedan lyfter blicken står det Stockholm Södra. Men vad fxxn hände med Årstaberg? Kliver av och tar nästa pendeltåg tillbaka, denna gång lyckas jag kliva av i Årstaberg. Det vore skönt om man kunde sova lite tidigare på kvällen, men kombinationen lusa nätter och varmt, slår tydligen ut min mat och sov klocka. Jag är hungrig konstant och kan inte sova på kvällarna, är det någon som kan tyda symtomet, utan att komma fram till mera motion?


Nä i kväll så är FF (Fru Fritt), så det lär väll bli Xbox för hela slanten. Ha det bra i solskenet där ute och passa på och njut! För det är bara en tidsfråga innan det blir kalt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0