Nej det är inte helg…

Detta är nog sommarens sämsta morgon såhär långt. Jag vaknade av telefonens väckarklocka funktion och undrade varför den lät nu, det är väll ändå lördag! Men ack så fel man ha, när jag väl tittar på telefonen konstaterar jag att det fortfarande är vardag efter som detta larm fungerar bara på vardagarna. Vilken besvikelse, det går inte att beskriva, men det vara bara att bita i det sura äpplet eller var det rönnbären som refererades i original uttrycket.


Det är inte många timmar kvar och nu är det fredag, så jag lär inte uppleva detta igen denna vecka. Status på universum är det samma och kommer inte att ändas på när tid. Ha en trevlighelg på där ute på nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0