Så då var det fredag…

Det börjar närma sig lunch och denna förmiddag är snart av klarad, suck det händer inte mycket idag. Man kan ju hoppas att det händer något lagom stort så att de sista timmarna efter lunch går fortare än det första på förmiddagen. Nå ja lunchen lär bli bra har en låda med spagetti och köttfärssås med parmesan på toppen. Det skall bli så förbannat skönt med semester, hoppas bara att det inte händer något alvarlig under semester som det gjorde förra året. Om det händer något allvarligt som sabbar denna semester så kommer jag att ställa in semester för gått. Men nu skall jag sluta med negativa tankarna och tänka positivt.


Så om det blir torka på bloggen så vet ni varför, jag har semester och det faan inte universum får fucka upp...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har haft en diskussion med både Murphy och alla de andra å de har lovat att hålla sig borta... ;)

2009-07-17 @ 16:08:03
URL: http://www.fullfartframat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0