Måndag…

Så var det måndag, igen. Det verkar inte som om måndagen skall sluta att komma upp, så det är väll samma sak med den som med Universum. Det ända som har varit bra i dag är att tiden har rusat iväg, så snart kan jag lägga denna dag till arkivet. För att vara lite positiv så är det väll att i dag är det som längst till nästa måndag. Men på något sätt känns det som om det är det man gör med veckodagarna, arkivera dem, låter de passera så fort som möjligt för att få två stressiga dagar helg. Jag vet inte hur men det kanske är dags att ta problemet på alvar och kanske göra något åt detta hamsterhjul, men då går väll ekonomin åt fanders... Får göra som man alltid gör, skjut problemet på framtiden och hoppas att det löser sig av sig själv, lotto vinst eller något.


Innan jag glömmer det dags att sparka på SL igen, mitt 07:06 tåg är borta. Vad faan nu är jag tillbaka till att vänta 10 minuter på tvär banan, SL suger.


Kommentarer
Postat av: J

vad sägs om att skapa ett kollektiv..? Jag vill inte heller arbeta... eller arbeta för att det är kul o inte för att man måste...

2009-06-22 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0