Opps jag glömde…

Jag skulle ha återkommit med betyg för Transformers 2 The revenge of the Fallen. Som vanligt kan man ha lite kul åt de som sätter svensk översättning av filmnamn. På svenska heter den: De besegrades hämnd. För att förtydliga det är Fallen ett namn, resten får ni klura ut själva. Men som Action/SiFi var den mycket underhållande och med mycket humor, skrattmusklerna fick sig en rejäl smäll. Men skall man lyssna på filmkritikerna så var den inte så bra och som metros kritikers skrev: Ingen nytt och för lång. Men jag vet inte vad en film kritiker förväntar sig av en film som är i klassen: Action och från 11år? Med det sagt så kräver denna film sin publik, men den salongen jag och min käraste var och såg den så tror jag att den största delen av publiken hade samma humor som mig och jag hade skit kul. Jag rekommenderar den och har man liknade filmsmak som mig så kommer man inte bli besviken. Det är nästan som jag vill påstå att den är bättre än den första och ja "Bumbel bee" är lika klockren fortfarande om inte bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0