Måndag, jisses...

Det såg så bra ut i morse, men som jag har sagt tidigare "Man kan inte lita Universum". Så vad händer efter att haft lite tur hos Bilbesiktningen, på väg tillbaka för att ställa bilen i garage. Så strax innan skogås hade det skett en olycka. Jag bromsar in för att ta det lugnt för bi olycksplatsen, så blir jag på körd bak ifrån. Skadorna på vår bil ytligt är inte mycket att skryta om, men på hans bil. Jisses den var ju helförstör i fronten. Hoppas att inte vår bil skadades i chassit, dragkroken tog nog 90 % av kraften. Den måste ha tagit vägen någonstans. Jag tror att jag tar och hoppar över resten av denna måndag!!


Hoppas att morgon dagen blir bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0