Vad att göra...

Bra fråga, för kväll och tre dagar framåt är det FF (Fru Fritt) hemma. Hon är på rymmen till nya äventyr, med några gemensamma vänner och enligt hennes blogg "Divorna". Hoppas hon får en bra resa till våra vänner i öst, fast jag vet inte vad jag skall göra efter som min vapendragare smiter också i väg, till Tyskland på mässa, suck. Så det får väll bli spelkvällar för hela slanten.



Tillbaka till värkligheten, jag håller med min fru att jag vill inte häller betala kungahusets bröllop, även om nu det bara handlar om 2Kr på skatten. Men det är principen och de har egna pengar och förmögenhet att ta av. Jag har ett förslag, starta ett konto där de svenskar som vill sponsra kungabröllopet kan sätta in sina pengar på utöver skatten. Då har vi upp nått en högre form av vår demokratiska anda.



Tack för ordet denna gång...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hemma hos dig igen!! ..och ja, två kronor är 2kr för mycket...

2009-03-15 @ 19:50:15
URL: http://gettosmurf.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0