I går var det dags igen…

Hur kan man sitta och kommentera eurovision Song Contest och bara koncentrera sig på vilka som vara svenskar inblandade i våra motståndare? Jag har mycket svårt att vara stolt över något som mina landsmän gör för våra vänner i Europa. För de representerar inte vårt land utan bara sin egen egoism och deras egna ekonomier. För när allt kommer om kring, hur många av våra andra länder har varit involverade i vårt bidrag? Ingen aning men troligtvis har vi inte rent mjöl i den påsen. Jag vet inte vad ni läsare tycker, men jag tycker att det är lite skämmigt. För skall vi fortsätta i den andan så kan vi lika bra sätta Sverige Demokraterna till nästa parti för att leda vårt land.


Skulle det hända så är det dags att göra värklighet i hoten att emigrera här ifrån. Det var inte min menig att mörka ner veckans sista veckodag, men jag behövde få ut det ur systemet.


Kommentarer
Postat av: J

Om SD kommer till makten så kommer jag vara tvungen att emigrera jag också... eller iallafall flytta ut till en stuga mitt i ingenstans och inte göra många väsen av mig... :(



sen håller jag med, kommentatorerna i ESC suger..! Shirley Clamp kan ta o gå o lägga sig och den där fjantiga mannen, suuuck..! varför ska han alltid dyka upp i melodifestivalsammanhang? han är björkmans arvinge dessutom skulle jag gissa på...

2009-05-15 @ 17:22:10
Postat av: Lotta

Mmm, allt som var bra hade nåt med Sverige att göra.. Tyckte inte kommentatorerna tillförde någonting öht!

2009-05-18 @ 08:27:30
URL: http://www.fullfartframat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0