Bättre väcka för SL

Även om veckan som gick var bättre än den som var för den, så tycker jag att SL och deras policy om förseningar suger.  För ta t.ex. som i dag man kommer till station och den redan säger 2 minuter försenad, men det uppdateras inte och den kommer 4 minuter försenad. Vilken inte ändras mycket när man kommer till Årstaberg, där den säger att den är 3 minuter försenad men i skälva verket är den 5 minuter sen. Hur svårt är det att ha korrekt tid? Hur svårt är det att gå enligt tabell? Den här veckan som räknar från och med i dag har bara hittills kostat mig 9 minuter, men det är nästa veckas statistik.

Veckan som har gått 19 min, totalt 1 timme 59 min 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0