Dag två…

Det är dag nummer två som älskling är på rymmen (Kurs på annan ort) och jag skall hålla ut till sent fredag. Suck, men i går gick det bra efter som jag hade kaffebesök och fick provköra nya bilen, man åker som en kung i Mercedes, det går inte att förneka. Idag är det träning och veckohandla som står på schemat och kanske lyckas laga någon matlåda, så jag lär vara upptagen till det är natt. Torsdag skall jag träffa polaren björnen för en fika, så sedan är det bara fredag kvar. Den här veckan kommer att gå fortare än vad jag vill, som vanligt, men den här veckan är jag nog lite tacksam över det också.

Hoppas att allt är bra på kursen, du är saknad hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0