Korta verk och säkert…

Jag fick en ide i går kväll när jag hade tvättstugan, om att lägga ut alla min kort noveller publikt. Men detta att publicera verk publikt har jag ingen erfarenhet av och samtidigt vill man säkerställa att materialet inte förverkas, förstörs eller används utan mitt tillstånd. För jag vill ge ut det gratis, men fortfarande förbehålla mig rättigheterna till verken. Om någon har en bra ide så dumpa en kommentar, jag väntar med spänning. För det finns rätt mycket och det är synd att bara låta verken ligga och glömmas bort i cyberrymden.

Om man få lite uppskattning av de verk man hittills har gjort så kanske man skulle hitta inspirationen att få boken färdig och även inspiration till mera texter.…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0