Ny vecka och…

Nya möjligheter, det känns som en bra fras, men jag vet inte om det går att leva upp till det. Denna vecka blir nog mera spännande än vad jag vill att den skall vara, men tiden får utvisa. Men en sak känns inte bra att min älskling har det surt på jobbet och att chefskapet är långt från ärliga och stödjande. Era fega j***ar ge er på någon i er egen storlek, för det jag inte förstår är att varför stat och kommun alltid skall vara mer personligt jävliga än den privata sektorn! Kommer det inte något bra ut detta innan månadens slut… Så tror jag att vi kan läsa resten av följetongen i vår kvällspress. Inte för att jag har så mycket förtroende för dem, men de har en förödande effekt när de får nys om någon smaskigt om Stat, kommun och universitet. För skall vi lida för att två individer har inte har sina huvuden fastskruvat på rätt sätt, så kan resten av den organisationen byta adress till skärselden.

Må de in se att jorden är platt och gå till värdens ände och kasta sig där ut, så kommer de att bespara många individer från ett tråkigt slut på detta år. För det finns inge reson och sund logik i det de just nu gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0