Opps vad trött man kan vara!

Jag märkte inte i morse att jag hade försovit mig cirka en timme, för ens jag kom till tvärbanan och tyckte att klocka visade konstigt. Efter att konsultera mobilens klocka (SL klocka kan man ju inte lita på) och kommit på att SL klocka och den var överens, gick ljuset upp att jag var en timme sen. Snack om jag är lättlurad när det kommer till tid, efter som det ser ut så kollar jag bara minuter och tar förgivet att jag är på rätt timme, åtminstone på morgonen.

Sedan tror jag att min älskling inte var så mycket piggare än vad jag var när jag hade fått för mig att hon hade hunnit med 7:06 tåget, bara för att jag behövde vända på gården för att hämta SL kortet som jag glömde. Sedan undra jag vart denna veckan tog vägen, hur kan det redan vara torsdag efter lunch? Var finns bromsspaken på tiden? Jag vill hitta den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0