Seg, seg och seg dag!

Den här dagen har varit ovanligt seg, även om jag är själv i dag så händer det inte mycket (normalt två). Det är nästan som om man sitter i stormens öga utan att ha tagit sig dit.  Men det är inte mera än en timme tio minuter till game over för i dag. Hoppas att försäljningen av min Popcorn Hour går bra och personen inte försöker pruta för mycket, men som jag sa 10 % kan alla ge och det har jag inget problem häller med. Men jag kommer inte att dra det, mitt mål är 100 % så den som lever får se. Dock känns det lite vemodigt som det alltid gör när man skall sälja saker, det hinner alltid bli en del av en.

Livet skulle bli så mycket lättare om man inte band sig känslomässigt till saker, men detta kommer att gå lättare efter som jag aldrig var nöj med den. Hoppas nästa ägare hittar och upplever det som jag aldrig kände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0