Det var ett tag sedan…

Som rubriken säger så var det ett tag sedan jag satte min fot i gym, men i går var det dags att ändra på det. Men det var helt okey, med tanke på att har man hjälp av en god PT så blir det roligare. Så vi får ge detta lite mera tid, det tar cirka 3 veckor att skapa en vana, får åter komma efter det hur vidare jag vill fortsätta eller inte. Det kan vara en bra start för förändring och vem vet det kanske blir lättar och stabilare i backen på bräda.

Den som lever får se…


Kommentarer
Postat av: PTJ

och du gjorde jättebra ifrån dig! jag ser redan fram emot nästa session då vi fortsätter din resa mot nya krafter att utnyttja i backen! ^^

2009-10-15 @ 22:09:25
Postat av: Ghosthack

Jag säger som "Judge dredd": I know you say that!

2009-10-16 @ 11:27:29
URL: http://ghosthack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0