Så jävla trött…

Inte trött i den bemärkelsen att jag inte kommer upp på morgonen, för i morse kändes det helt okey att gå upp. Nä det är alla dessa Ego människor som man skall dras med till och rån jobbet. Som i morse, tåget är försenat, sedan när det kommer vill min älskling fixa sittplatts åt mig. Men vad händer då kommer det en sur gubbe och tycker att hon skall flytta in sig så att han får sitta, tack för att din vilja i singularis skall väga tyngre än vår morgontrivsel. Det blev inte bättre på tvär banan där knuff och trängsel blev värre! Jag trodde inte att det är möjligt men folk är i fan värre i de kommunala färdmedlen än i trafiken, folk kan ju inte ens kontrollera att gå utan att putta, knuffa och soppa till en med väskor.

Fan på er därute och det är dags att rycka upp sig och tänka lite mera på sin omgivning, för du delar den med oss andra oberoende om du vill det eller ej. För om du inte kan hantera det, så har jag ett råd, bli eremit och lämna oss andra i fred innan vi blir lika otrevliga som dig.

JA det verkar som om bloggen får leva en lite stund, annars lär jag väll inte kunna göra ett bra arbete om jag inte får skriva av mig med jämna mellanrum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0