Nya glasögon…

Detta med nya brillor är inte alltid så lätt, för tre veckor sedan gjorde jag slag i saken och bestämde mig för att fixa nya ögon. Men sedan i måndags håller jag på att justera in mitt andra par efter som man fick två par för samma pris. Men jag har upptäckt att jag får ont i huvudet av dessa, det känns ibland som det sticker ned en spik i skallen. Får testa att ta de andra till jobbet för att jämföra, funkar de får jag väll gå tillbaka till optikern och se vad som är fel. Det vore trist om det är något fel på det här paret, för de är snygga som arbetsglasögon och till vardags också. Morgon dagen får utvisa…  


Kommentarer
Postat av: Daja

jag är inte så insatt i hela fulslangen historian men jag har fått bilden av att inte alla hästar är i stallet där...

2009-09-01 @ 23:06:18
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0