Folkilsk

Jag känner mig folkilsk som en förbannad Pitbull, fan människor är så stressade över sin resa till och från arbete utan anledning. För vad är det som säger att det hjälper att stressa, vara otrevlig, bufflig och allmän idiot när man inte kan påverka problemet eller inte kan intala sig själv att ta ett tidigare tåg? För skulle folk vara mera avslappnad som jag normalt är när jag pendlar till och från jobbet, så skulle det vara mycket trevligare att åka kommunalt. Men NEJ man måste var så förbannat ego och otrevlig och allmänt hänsynslös. Jag känner att ibland att kostnaden och tids förlust att ta bilen till och rån jobbet snart är värt det. Och det är ingen bra känsla, vilket jag är fast bestämd att låsa in någonstans.

Vad är det för fel på människor, jag menar varför måste man ta allt så alvarligt och varför måste man irritera sig på saker som man ändå inte har makt över?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0