Nu är allt som det skall…

Lite trött sedan nattens körning, men jag klagar inte, för nu är min älskling hemma igen. Efter att ha varit i Mozambique i 2 veckor plus, med bara 13 timma försening. Jag känner att mina SL problem inte är så stor i den jämförelsen. Men kl 00:25 inatt kom hon hem och det tog nästa 25 minuter för henna att ta sig igenom Bagage hämtning och tull, men jag klagar fortfarande inte. Men hon reste lätt tydligen efter som bagaget kommer i dag, konstigt att sådant inte går att lösa, så hon får väll det med Taxibud någon gång under dagen.

Så det man väntar nu på är att allt skall normalisera sig och man kommer tillbaka till sitt vanliga själv.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0