5 Sekunder…

Det tar inte mera än max 5 sekunder för att göra livet lättar för alla andra på morgon o kväll i Tunnelbanan för att visa hänsyn. Jag kan vänta och jag får vänta för att du har så mycket mera brottom eller mera värde full än jag. Men är det så eller är det bara du som rent ut sagt skiter i din omgivning, du skiter i mitt välbefinnande när vi åker tillsammans i det kollektiva transport systemet. För om vi alla skulle anstränga oss och ge tålamodet 5 sekunder extra så skulle merparten av oss tyckta att det blir trevligare och troligtvis skulle även du som har så brottom får en bättre start på morgonen.

Tänk så lite det behövs för att öka trivseln i vårt kollektiva transportnät…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0