Semestern är över...

Så hur skall jag sammanfatta denna semester? Bra fråga och en annan bra fråga är: varför skall det alltid ske tråkigheter på semestern? Men semestern i helhet har varit mycket bra och väl behövlig. Det tråkiga som hände var under sista veckan när vi fick två dödsfall i släkten/familjen. Det en var väntat och det andra var inte väntat men en trolig utgång (Kancer)... Så nu är man tillbaka på jobbet och troligtvis så kommer jag att börja skriva igen.

Det som inte har hänt på semestern är att min blogg fortfarande inte har flyttat hem till webhotellet, mest pga. att jag inte har haft någon inspiration. Får råda bet på det. Om någon har någon bra ide hur man skapar en portal för E-böcker, som kan rulla under Windows Server och IIS 7. Får gärna komma med idéer =)

Nä nu skall jag se vad jag skall fylla resten av dagen med...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så hemskt. Jag beklagar sorgen!

2010-08-09 @ 11:29:09
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0