Antipiratbyrån bloggar…

Det var ju trevligt att Pontén och hans lakejer tar bladet från munnen, men som vanligt är inte alla välkomna i debatten. För jag tänkte skriva en vänlig kommentar på ett av inläggen som gällde Sverigedemokraten Thoralf Alfsson som hade använt en bit av Peps låt ”Grannen” för jag tycket att deras poäng om Thoralf var som det gamla talesättet: man skall inte kasta sten när man sitter i glashus. Men det gick inte för sig för man måste använda någon form av identifiering för att få kommentera. Detta saxade jag från deras blogg:

Detta är en sida som välkomnar alla som vill delta i en seriös debatt men man ska våga stå för sina åsikter och skriva under sina inlägg med sitt riktiga namn. För er som inte vill göra detta finns det ett otal andra forum på internet. Välkomna!”

Men de skjuter sig själva i foten eftersom de bara godkänner några få ID, som är som följer: Googel-konto, live-jurnal, Wordpress, TypePad, AIM och OpenID. Vad är det för fel på att moderera bloggen?

Jag tycker att Antipiratbyrån missar målet och i stället gör själv mål på sig själva…

Länk till Antipiratbyrån http://blog.antipiratbyran.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0