Bästa jag har gjort denna vecka…

Gissa om min förvåning igår! Jag är inte så mycket till tränings människa, men 55 minuter spinning med Olle i går vad nog veckan höjdpunkt så här långt. För jag har varit ovanligt stressad och långt under ytan mentalt, så går dagen spinning pass var tydligen det jag behövde för att hitta upp ytan. Så idag känns faktiskt värden mycket ljusare och positivare!

Tro inte att detta kommer att bli en träningsblogg, för det är och kommer inte vara tanken. Men det kändes skönt att även jag kunde få hjälp av min träning och då menar jag inte bara för eventuellt framtida problem och stilla sittande jobb.


Kommentarer
Postat av: J

Det glädjer mig att höra!!

Jag hejjade på dig på distans igår, såg dig aldrig på gymmet men jag var där i krokarna! ^^

Shit va härligt att du hittat den där känslan! :D

2010-02-18 @ 22:37:27
Postat av: Ghosthack

Nu skall vi inte gå till överdrift och nej jag var inte där igår efter som det var konsultträff =)

2010-02-19 @ 10:23:51
URL: http://ghosthack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0