SL styrelse borde avgå…

Jag är generellt tveksamt till att så fort det händer något i en rörelse så skall Ordförande eller hela styrelsen avgå. Med när det kommer till SL så är det nog befogat efter som det år efter år inte kan leverera sin tjänst till sina kunder. Men det är inte bara styrelsen som borde avgå, de höga chefer som är ansvariga för detta trasport helvete borde också avgå med omgående verkan av självbevarelsedrift. För det är helt klart att de är helt inkompetenta att sköta en så viktig central del av vårat samhälle och särskilt nu när miljön är högt upp på tapeten. Jag kunde för stå detta om detta var något som hände vart 20 år eller mer sällan, men vinter och varierande temperatur mellan +5 och -20 är normalt förkommande även om vi har haft onormalt mycket snö…

Jag brukar säga att jag undrar hur de tänket, men det är av den anledningen att jag vill förstå. Men detta går nog inta att förstå, utan bara ren dumhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0