Veckans uppdatering av SL

Det var ingen strålande vecka för SL, det kom snö, vad är oddsen att det händer? Ungefär lika låga som att SL kan hanterad det. Jag fattar inte detta, hur svårt kan det vara? I princip så tycker jag att den spårbundna trafiken borde gå utan större problem, men jag ser inte helheten över problemet och av det inte kan för stå…

Men det skiter jag fullständigt i, för jag får betala full pris oberoende om det funkar eller ej. Till och med internet leverantörerna är mer vänliga efter som har tjänsten inte funkat, så får man rabatt eller hele månads avgift i rabatt.  Det hade varit trevligt om SL kunde ha det mot sina kunder, men det funkar nog inte så hos SL…

Veckan som har gått 53 min, totalt 2 timmar 6 min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0