Årets slut och första vecka

Sedan jag började med lite statistik på hur bra SL är på att passa sina egna tider enligt tidtabell, så kan man ju inte säga att de är så bra på det. Året slutade på:

Sista arbetsveckan 19 minuter och totalt 2 timmar 45 minuter

Detta skall man då tillägga att jag bara för det statistik från början av november. Så har första arbetsveckan visat någon ljusning i ämnet? Tvärar konstatera jag att det är status som innan. Kan bara hoppas på att MTG kommer till rätta med detta som Connex/Violia misslyckades med under ett decennium med.

Veckan som har gått 18 min, totalt 18 min


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Jo det har du rätt i! Men det är roligast att jämföra de "stora" filmer ;)

2010-01-11 @ 11:53:57
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0